Szanowni Państwo,
miło nam poinformować, że firma 4-B Group Sp. z o.o. została zrzeszona w poczet Członków Wspierających Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami.
4-B Group Sp. z o.o.
Dzisiejsza rzeczywistość rynkowa wymaga od menadżerów zarówno znajomości klasycznych teorii zarządzania, jak i poszukiwań ciągle nowych rozwiązań. W świecie globalizacji, integracji europejskiej i postępu technologicznego coraz trudniej jest sprawnie i odpowiedzialnie zarządzać. Wychodząc na przeciw tym potrzebom i oczekiwaniom powstała Grupa 4-B.
Początek działalności firmy 4-B Group to rok 2008, a ich oferta skupiała się głównie na dostarczaniu firmom z branży zarządzania wierzytelnościami usług związanych z optymalizacją kosztów procesów back office –owych. Wraz z rozwojem współpracy z Klientami firma rozszerzyła zakres usług o: weryfikację danych – tzw. skip tracing oraz zarządzanie i produkcję mailingów windykacyjnych. Od samego początku zakładali: ścisłą współpracę z branżą zarządzania wierzytelnościami (90% klientów to przedsiębiorstwa z tej branży ) oraz projektowanie usług w 100% dostosowanych do potrzeb Klientów.
4-B Group świadczy usługi w 4 obszarach:
4-B – Data Center
Kompleksowe zarządzanie danymi, dokumentami, korespondencją i informacją w przedsiębiorstwie:
- weryfikacja danych teleadresowych,
- ustalanie i aktualizacja telefonów,
- skip tracing,
- digitalizacja danych,
- pozyskiwanie informacji ze zbiorów danych, między innymi z dokumentów w postaci pdf-ów, z dokumentacji papierowej,
- “Taking over process” – przejmowanie procesu,
- centra zapasowe, ośrodki buck up’owe.
4-B – Mailing Solutions
Kompleksowa obsługa mailingów transakcyjnych, windykacyjnych, informacyjnych, promocyjnych, reklamowych i wielu innych:
- personalizacja,
- wydruku gotowych dokumentów,
- kopertowanie,
- kompletowanie,
- powielanie,
- kreacja, projektowanie i organizowanie kampanii windykacyjnych, reklamowych, marketingowych,
- e-przesyłka,
- i inne.
4-B to również kompleksowe wsparcie w zakresie projektowania i modelowania procesów zarządczych w aspekcie: optymalizacji kosztów, redukcji kosztów, eliminacji marnotrawstwa organizacyjnego, zmniejszania pracochłonności, poprawy produktywności, poprawy komunikacji i przepływu informacji, restrukturyzacji i modernizacji przedsiębiorstw. Opracowujemy również koncepcje i modele wdrożeń między innymi: Outsourcingu, Lean Management, Reenginering-u, TQM, Kaizen, JiT (Just in time), Benchmarkingu.
4-B – IT Systems Solutions
Wsparcie w zakresie zakupu i wdrożenia:
- aplikacji wspierających procesy zarządcze takie jak: systemy obiegu dokumentacji, systemy skanowania i automatycznego rozpoznawania tekstu, systemy automatyzujące proces wydruku korespondencji, systemy operacyjne, systemy CRM, ERP i ERP2 itp.,
- rozwiązań call center, sms, e-mailing,
- rozwiązań digitalizacji danych,
- rozwiązań archiwizacji danych.
4-B – Management System Solutions
Doradzamy, opracowujemy modele procesów, optymalizujemy i wdrażamy je.
Wykorzystywane elementy: Outsourcingu, Benchmarkingu, Lean Managementu, Just in Time, Reengineringu, Kaizen.
Przedsiębiorstwa pragnące odnieść sukces muszą rozszerzać swoje kompetencje w harmonii z ogólnymi kierunkami rozwoju działalności, tak, aby prowadzić działalność z pozycji siły, a nie słabości. Każdy świadomy menadżer jest zobligowany sięgać do owoców nauki o zarządzaniu jakie dostarcza Nam współczesna rzeczywistość. W ostatnich dziesięcioleciach pojawiło się wiele nowych koncepcji, technik i metod zarządzania m.in.; TQM (Total Quality Management), Reengineering, Lean Management, Outsourcing, Kaizen, JIT (Just in time), Benchmarking i wiele innych. Kluczem do sukcesu jest wykorzystywanie mocnych stron i sprawdzonych rozwiązań pochodzących ze wszystkich dostępnych metod. Umiejętne dopasowywanie odpowiednich narzędzi do warunków organizacji gwarantuje osiągnięcie zamierzonych efektów wdrożenia.
Drogowskazem niech staną się słowa autora „Kaizen” Masaaki Imai: „To co robimy w naszej codziennej pracy, bez ciągłego starania skazane jest na pogorszenie jakości.”