Informacja biograficzna
Rozwiń
Informacja biograficzna
Rozwiń BidFinance to platforma do sprzedaży i zakupu portfeli wierzytelności. Wykorzystując metodę aukcji internetowej pozwala spotkać się obu stronom transakcji w jednym miejscu. To narzędzie, które dzięki transparentności, prostocie i szybkości działania wspiera obie strony w procesie przetargowym zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo wymiany informacji. Obserwując zapotrzebowanie na rynku Europejskim i wykorzystując niszę na rynku Polskim firmę stworzyli Żenia Karastoyanov, Danil Tkachenko oraz Paweł Piotrowski przy współpracy z polskim funduszem Digital Ocean Ventures.
Informacja biograficzna
W ramach planowanej od pewnego czasu unifikacji marek w ramach inkorporującej nas grupy kapitałowej, w dniu 10.12.2020 dokonany został rebranding, i nowa firma Billecta Finance Sp. z o.o. zastąpi dotychczasowy brand Credstep Funds. Billecta Finance, czyli krajowa spółka finansowa, operująca teraz pod nową globalną marką, w dalszym ciągu pozostaje członkiem wspierającym Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami.
BILLECTA to brand, który wiąże się z finansami B2B w ramach szwedzkiej grupy kapitałowej SAVELEND. Billecta Finance Sp. z o.o. to zaś wchodząca w skład grupy Savelend krajowa spółka wyspecjalizowana w dostarczaniu finansowania profesjonalnym graczom z sektora usług finansowych, a w szczególności firmom pożyczkowym, faktorom, leasingodawcom i co istotne: firmom windykacyjnym inwestującym w zakupy portfeli wierzytelności. Nasz program finansowania podstawowej działalności polskich instytucji finansowych jest ciekawą, konkurencyjną i dużo bardziej elastyczną alternatywą dla finansowania poprzez emisje obligacji i przez fundusze inwestycyjne.
W tym miejscu przypominamy że Billecta Finance to zaraz wyspecjalizowana spółka-córka firmy faktoringowej Billecta Poland Sp. z o.o., będącej członkiem PZZW od 2018 roku.
Nasza spółka do niedawna jeszcze skupiała się na dostarczaniu finansowania dłużnego głównie na rzecz podmiotów z branży consumer finance, a od pewnego czasu z powodzeniem dostarcza funduszy potrzebnych firmom windykacyjnym na nabycie pakietów należności. Wypracowane i sprawdzone w praktyce rozwiązania Billecta Finance oraz elastyczna oferta wysokonominałowego finansowania w formie linii umożliwia więc skredytowanie ceny zakupu portfeli wierzytelności pieniężnych. Opieramy się przy tym na dobrze funkcjonującym modelu, transparentnych zasadach współpracy i rozsądnym koszcie, zapewniającym utrzymanie wysokiej rentowności takich przedsięwzięć.
Spółką Billecta Finance kieruje dyrektor krajowy, Jarosław Grygiel, a na czele zarządu stoi sam szef grupy SAVELEND – Ludwig Pettersson. Billecta Finance, obok swej polskiej spółki-matki (Credstep.pl) i siostrzanych szwedzkich firm, świadczących zróżnicowane usługi finansowe (w tym faktoring, społecznościowe pożyczki B2B a także konsumenckie w formule P2P, platforma marketplace, usługi księgowe, płatnicze i monitoring należności) z dumą rozwija na krajowym rynku działalność międzynarodowej grupy kapitałowej SAVELEND, rozwijającej się dynamicznie od 2013 roku. W ramach działalności operacyjnej prowadzonej od 2018 roku pod szyldem Credstep Funds nasza Firma zdążyła już udzielić na rzecz krajowych przedsiębiorstw finansowania rzędu kilkudziesięciu milionów złotych.
Obecnie Billecta Finance stara się zainteresować swoją ofertą polską branżę firm windykacyjnych i obrotu wierzytelnościami. Firma jest także członkiem Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce (ZPF), zaś jej spółka-matka, czyli Billecta Poland, należy ponadto do Skandynawsko-Polskiej Izby Handlowej (SPCC) i Izby Gospodarki Elektronicznej.
Adresy witryn internetowych:
Billecta Finance Sp. z o.o. – http://www.billectafinance.pl
Billecta Poland Sp. z o.o. (krajowa spółka-matka) – http://billecta.pl/
Savelend Credit Group (spółka holdingowa) – https://www.savelend.se/
Informacja biograficzna
Rozwiń Kim jesteśmy? Jesteśmy firmą, której technologia od wielu lat aktywnie wspiera sektor bankowy i windykacyjny. Od 2017 r. systematycznie rozwijamy produkty i relacje biznesowe z liderami branży. W 2023 roku podjęliśmy strategiczną decyzję o połączeniu naszej zgromadzonej wiedzy i szerokiego doświadczenia o produktach FinTech w ramach dedykowanej spółki o nazwie Centrum Monitoringu Danych (CMD). Współpraca Jesteśmy świadomi, że branża windykacyjna odgrywa kluczową rolę w funkcjonowaniu gospodarki. Naszym głównym celem jest dostarczanie klientom narzędzi, które istotnie wpływają na jakość ich pracy w zakresie wykorzystywania danych związanych z księgami wieczystymi i w przyszłości innymi danymi. Dzięki autorskiej technologii wspieramy firmy w poprawie efektywności działania, umożliwiając maksymalną automatyzację procesów, które wcześniej wymagały znacznych nakładów czasu i pracy manualnej. Jako hub technologiczny, opierając się na wiedzy naszych specjalistów, w tym data scientists, analityków danych i programistów, jesteśmy gotowi dalej wspierać procesy cyfryzacji i automatyzacji w branży windykacyjnej, Nasze flagowe produkty Obecnie nasze produkty i usługi stanowią ważny element codziennej pracy wielu zespołów ekspertów w firmach z sektora windykacyjnego i bankowego, co jest dla nas źródłem satysfakcji i motywuje nas do dalszego rozwoju naszych usług. W codziennej pracy, naszych Klientów wspierają: Filestock oraz usługi z nim związane (KW Search/KW Engine) – To narzędzia umożliwiające wyszukiwanie, standaryzację i monitorowanie danych z otwartych rejestrów publicznych, w tym ksiąg wieczystych, dla podmiotów posiadających interes prawny. EasyCMD – narzędzie samoobsługowe przeznaczone do jednostkowych zapytań, pozwalające na samodzielne wyszukiwanie danych z otwartych rejestrów publicznych, w tym relacji z numerami KW, dla podmiotów posiadających interes prawny. EasyCMD doskonale sprawdza się w procesach gdzie szybkość ustalenia majątku odgrywa duże znaczenie. Dedykowane w procesach weryfikacji zdolności kredytowej oraz jako wsparcie kancelarii prawnych, biur detektywistycznych i przedsiębiorstw windykacyjnych.
Informacja biograficzna
Rozwiń Firma rozpoczęła swoją działalność w 2020 roku z myślą o wspieraniu Wierzycieli w procesie odzyskiwania należności na każdym etapie postępowania. Fininova opiera swoją strategię działania na społecznej odpowiedzialności biznesu łącząc potrzeby Wierzycieli z możliwościami ich Klientów. Pierwszym produktem stworzonym przez firmę jest FiniGuard – innowacyjne narzędzie umożliwiające zawieranie ugód z Klientami na spłatę zobowiązań. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii komunikacji (dostępnych 24/7) oraz oceny zdolności płatniczej pozwala poprawić dotarcie do Klientów jak i zwiększyć miesięczne przychody. Szybki rozwój spółki wpłynął na powstanie Skip Tracingu – narzędzia pozwalającego uzyskać najbardziej aktualne dane Klientów. Dzięki współpracy z podmiotami z branży FinTech powstała baza danych (aktualizowana 24/7) umożliwiająca pozyskanie danych m.in.: kontaktowych, adresowych, finansowych w tym rachunku bankowym oraz historii transakcji. Rozwiązania Fininova z pewnością pozwolą Państwa firmie poprawić miesięczne dochody oraz uzyskać profesjonalne wsparcie windykacyjne. Innowacyjne podejście w procesie odzyskiwania należności jak i ciągły rozwój pozwalają firmie na stałe dostosowywanie się do zmian i potrzeb rynkowych. Fininova dostarcza Partnerom najwyższej jakości rozwiązania budując tym samym długotrwałe relacje oparte za doświadczeniu oraz zaufaniu. Więcej informacji https://www.fininova.com/
Informacja biograficzna
Rozwiń
Informacja biograficzna
Rozwiń Peoplefone Polska S.A. – operator telekomunikacyjny z 15 letnim doświadczeniem na polskim rynku. Firma świadczy kompleksowe rozwiązania VoIP dla firm. W 2022 znalazła się wśród laureatów prestiżowego grona Diamenty Forbesa oraz Gazel Biznesu. Peoplefone Polska S.A. stawia na rozwój usługi SIP TRUNK, która należy do jednych z nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Operator w swojej ofercie posiada szereg rozwiązań telekomunikacyjnych, które znalazły swoje miejsce w branży windykacyjnej. Rotacja numeracji z użyciem właściwie dobranych numerów stacjonarnych czy komórkowych pozwoli skutecznie podnieść efektywność działań prowadzonych za pomocą słuchawki telefonu. W przeciwieństwie do tradycyjnych usług głosowych umożliwia obsługę dowolnej liczby połączeń jednoczesnych. Ta funkcjonalność pozwala dostosować telefony w firmie do potrzeb konkretnych użytkowników, oraz łatwiej dokonywać zmian i rozszerzeń. W ofercie operatora znajdziemy również numerację międzynarodową z ponad 80 kierunków na całym świecie. Usługę Peoplefone Polska można zintegrować z dowolnymi systemami contact center. Peoplefone Polska S.A. jest częścią międzynarodowego holdingu, która została założona przez Christophe Beaud w 2007.
Informacja biograficzna
Rozwiń Pomysł na system weryfikacji powstał w 2017 roku. Wówczas rozpoczynaliśmy jako zespół ekspertów ze środowiska transportu. Nasza firma została bezpośrednio dotknięta działalnością nieuczciwych kontrahentów. Postanowiliśmy rozwiązać ten problem. Początkowo utworzyliśmy ręczny model analizy dyskryminacyjnej, który umożliwiał nam ocenę firm na bazie dostępnych danych. Taka analiza była jednak długotrwała i kosztochłonna. By ją usprawnić, zaprosiliśmy do współpracy uznanych naukowców, reprezentujących różnorodne dziedziny – od ekonomii po sztuczną inteligencję. Temida precyzyjnie analizuje blisko 3000 zmiennych, które zbiera z ogólnodostępnych źródeł i płatnych katalogów. Jej precyzja przewyższa dostępne rozwiązania. Dzięki niej można sprawdzić kontrahenta na 3 miesiące do przodu. Dysponujemy danymi o … tysiącach firm transportowych w kraju i zagranicą. W przyszłości planujemy rozwój systemu na kolejne branże. Nasze rozwiązanie z pewnością pozwoli Państwa firmie poprawić stabilność i bezpieczeństwo finansowe oraz wyeliminować nieuczciwych kontrahentów.
Po 24 miesiącach badań, analiz i testów powstał zupełnie nowy model, w pełni oparty o algorytm AI. Algorytm nie tylko wyeliminował ryzyko błędu ludzkiego ale, przede wszystkim, skrócił czas oczekiwania na wyniki analizy z 2 godzin do 30 sekund.