Informacja biograficzna
Rozwiń Firma swoją działalność rozpoczęła jako wysokonakładowa drukarnia rolowa i arkuszowa. Z czasem EDC stopniowo rozbudowywała własny park maszynowy, inwestując w najnowsze maszyny i innowacyjne technologie. Z drukarni rolowej stała się jednym z największych lettershopów w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie nasz park maszynowy składa się z 20 maszyn do druku laserowego i inkjet oraz kilkudziesięciu maszyn kopertujących i modułów falcujących. Jako pierwsza na polskich rynku i jedna z nielicznych firm w Europie w 2016 roku dokonała zakupu nowoczesnej linii produkcyjnej Ricoh Pro VC60000. Maszyna ta oferuje wysoką jakość wydruku oraz elastyczność, która pozwala na dostarczanie wysokiej jakości końcowych produktów, przy zachowaniu niskich kosztów produkcji. Od 2002 roku EDC Expert to dostawca zaawansowanych systemów druku masowego, który opiera się na nowoczesnych rozwiązaniach umożliwiających projektowanie, personalizację, wydruk, kopertowanie, wysyłkę pism, dokumentów rozliczeniowych, faktur i innej korespondencji transakcyjnej i transakcyjno-promocyjnej. Kluczowym elementem w zakresie rozszerzania działalności EDC był rok 2005. Był to czas, w którym firma zaczęła stawiać pierwsze kroki jako agencja marketingowa specjalizująca się w marketingu bezpośrednim. Działalność agencyjną EDC rozpoczęła od projektowania, drukowania i dystrybucji spersonalizowanych, kreatywnych przesyłek direct mail. W kolejnych latach EDC systematycznie wzbogacała swoją działalność o kolejne kanały komunikacji marketingowej: spersonalizowane strony www. spersonalizowane video, smsy i emaile. Od 2014 roku świadczy profesjonalne usługi w zakresie zintegrowanych kampanii crossmediowych. Jako pierwsza firma w Polsce wprowadziła na rynek usługę PINPOINT integrującą 5 kanałów marketingu bezpośredniego. Od 2016 roku oferuje usługę call center, stanowiącą ostatni element komunikacji z klientem – domykanie sprzedaży. Firma wdrożyła centralny system zarządzania procesami opartymi na Toyota Management. W swoich działaniach EDC Expert Direct Communication kieruje się narzędziami takimi jak: Świadczone usługi spełniają światowe normy bezpieczeństwa przetwarzania danych. Firma posiada certyfikaty: ISO 14001, ISO9001, ISO27001. Do grona naszych Klientów należą: Credit Agricole Bank Polska S.A., Bank Zachodni WBK S.A., Bank Millennium SA, BGŻ BNP PARIBAS Bank Polska S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A., EURO BANK S.A., PLUS BANK S.A., ALIOR BANK S.A., PZU CO S.A., PZU Życie S.A., PZU S.A., Grupa Allianz, GRUPA AXA i wiele innych.
• Lean Manufacturing – mapowanie procesów i poszukiwanie strat w procesach
• Voice of customer – aktywne wsłuchiwanie się w potrzeby Klienta
• 5 S – „wszystko na miejscu, miejsce na wszystko”
• Kaizen – proces ciągłego usprawniania
• Business Balance Score Card – zrównoważona karta procesów.
Z profesjonalnych usług EDC Expert Direct Communciation korzysta wielu znaczących
nadawców z branży telekomunikacyjnej, sektora bankowo – ubezpieczeniowego oraz firm
należących do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.