22 listopada 2017

Podsumowanie konferencji November Credit & Collection Days 2017

Szanowni Państwo,

w dniach 9-10 listopada 2017 roku w Hotelu Narvil Conference & SPA w Serocku odbyła się czwarta już edycja konferencji poświęconej aktualnym problemom rynku zarządzania należnościami w Polsce i zagranicą oraz przeciwdziałaniu ryzyku kredytowemu – November Credit & Collection Days. W naszej konferencji wzięło udział blisko 300 uczestników, a wśród nich mieliśmy zaszczyt gościć m.in.: przedstawicieli firm windykacyjnych, departamentów windykacji i zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach, kancelarie prawne, ubezpieczycieli należności, biura i wywiadownie gospodarcze, przedstawicieli firm faktoringowych i firm pożyczkowych, firmy doradcze oraz dostawców usług IT dla branży zarządzania należnościami. Konferencja była prestiżowym spotkaniem przedstawicieli sell-side i buy-side. Ze względu na bogaty program merytoryczny, wydarzenie to przedstawiało cały proces zarządzania należnościami, kładąc nacisk na przybliżenie nowatorskich rozwiązań optymalizujących procesy O2C w firmach, oraz pokazanie wielu punktów widzenia problematyki ryzyka kredytowego z perspektywy uczestników reprezentujących różne środowiska i branże.

Polski rynek finansowy rozwija się bardzo dynamicznie i dostosowuje do zmieniających się uwarunkowań gospodarczych, prawnych i technologicznych. W związku z tym stworzyliśmy platformę wymiany doświadczeń i informacji w zakresie aktualnych wyzwań stojących przed polskimi przedsiębiorcami w obszarze finansów. Naszą ideą było wypracowanie najbardziej wartościowych i kluczowych dziedzin, stanowiących myśl przewodnią wydarzenia. Kolejna edycja November Credit & Collection Days, wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, podniosła do dyskusji aktualne i ważne w kontekście sektora B2B zagadnienia związane m.in. z: trendami makroekonomicznymi, płynnością finansową w przedsiębiorstwach, zabezpieczeniami należności, nową technologią i cyberbezpieczeństwem, zarządzaniem wierzytelnościami i opłacalnością wkładu w rozwój działów windykacyjnych. Wzorem poprzednich edycji w programie konferencji nie zabrakło również nowinek prawnych oraz debat z udziałem praktyków, liderów i specjalistów związanych z B2B. Dużym zainteresowaniem cieszyła się debata poświęcona cyberbezpieczeństwu po atakach hakerskich w 2017 r.

Sukces frekwencyjny i pozytywny wydźwięk po konferencji November Credit & Collection Days utrzymuje nas w przekonaniu, że w dalszym ciągu warto dokładać wszelkich starań, aby to spotkanie wpisało się do kalendarza znaczących, cyklicznych wydarzeń, jako podsumowanie minionego roku i zapowiedź trendów na przyszłość, a także jako forum do dyskusji dla najbardziej opiniotwórczych gremiów z branży finansowej w sektorze B2B. Sukces ten jednak nie byłby możliwy bez odpowiedniego wsparcia merytorycznego i organizacyjnego. Chcielibyśmy z całego serca podziękować przedstawicielom Rady Programowej za ich cenny wkład w stworzenie programu konferencji i pomoc w doborze prelegentów. Dziękujemy naszym Partnerom i Patronom za ich zaangażowanie w organizację konferencji November Credit & Collection Days oraz wszystkim uczestnikom wydarzenia, których mieliśmy zaszczyt gościć.

Zachęcamy do obejrzenia fotorelacji z wydarzenia:

https://nccd.pl/galeria2017/

Już teraz chcielibyśmy serdecznie zaprosić Państwa do udziału w trzeciej edycji konferencji April Consumer Credit Days, która odbędzie się w dniach 26-27 kwietnia 2018 roku w Hotelu Warszawianka Centrum Kongresowe w Jachrance, koło Warszawy (http://www.centrumkongresowe.warszawianka.pl/).

Dołożymy wszelkich starań aby każda nasza kolejna konferencja była dla Państwa okazją do czerpania inspiracji merytorycznych i biznesowych. Liczymy na Państwa udział w organizowanych przez nas inicjatywach oraz zachęcamy do śledzenia aktualności na naszej stronie internetowej!

Z wyrazami szacunku,

Zarząd Polskiego Związku Zarządzania Wierzytelnościami

Aktualności , , , , , , ,