Informacja biograficzna
Rozwiń Początek naszej działalności to rok 2008, a nasza oferta skupiała się głównie na dostarczaniu firmom z branży zarządzania wierzytelnościami usług związanych z optymalizacją kosztów procesów back office –owych. Wraz z rozwojem współpracy z naszymi Klientami rozszerzyliśmy zakres usług o: weryfikację danych – tzw. skip tracing oraz zarządzanie i produkcję mailingów windykacyjnych. Od samego początku zakładaliśmy: ścisłą współpracę z branżą zarządzania wierzytelnościami (90% naszych klientów to przedsiębiorstwa z tej branży ) oraz projektowanie usług w 100% dostosowanych do potrzeb naszych Klientów. Świadczymy usługi w 4 obszarach: 4-B – Data Center Kompleksowe zarządzanie danymi, dokumentami, korespondencją i informacją w przedsiębiorstwie: 4-B – Mailing Solutions Kompleksowa obsługa mailingów transakcyjnych, windykacyjnych, informacyjnych, promocyjnych, reklamowych i wielu innych: 4-B to również kompleksowe wsparcie w zakresie projektowania i modelowania procesów zarządczych w aspekcie: optymalizacji kosztów, redukcji kosztów, eliminacji marnotrawstwa organizacyjnego, zmniejszania pracochłonności, poprawy produktywności, poprawy komunikacji i przepływu informacji, restrukturyzacji i modernizacji przedsiębiorstw. Opracowujemy również koncepcje i modele wdrożeń między innymi: Outsourcingu, Lean Management, Reenginering-u, TQM, Kaizen, JiT (Just in time), Benchmarkingu. 4-B – IT Systems Solutions Wsparcie w zakresie zakupu i wdrożenia: 4-B – Management System Solutions Doradzamy, opracowujemy modele procesów, optymalizujemy i wdrażamy je. Wykorzystujemy elementy: Outsourcingu, Benchmarkingu, Lean Managementu, Just in Time, Reengineringu, Kaizen. Przedsiębiorstwa pragnące odnieść sukces muszą rozszerzać swoje kompetencje w harmonii z ogólnymi kierunkami rozwoju działalności, tak, aby prowadzić działalność z pozycji siły, a nie słabości. Każdy świadomy menadżer jest zobligowany sięgać do owoców nauki o zarządzaniu jakie dostarcza Nam współczesna rzeczywistość. W ostatnich dziesięcioleciach pojawiło się wiele nowych koncepcji, technik i metod zarządzania m.in.; TQM (Total Quality Management), Reengineering, Lean Management, Outsourcing, Kaizen, JIT (Just in time), Benchmarking i wiele innych. Kluczem do sukcesu jest wykorzystywanie mocnych stron i sprawdzonych rozwiązań pochodzących ze wszystkich dostępnych metod. Umiejętne dopasowywanie odpowiednich narzędzi do warunków organizacji gwarantuje osiągnięcie zamierzonych efektów wdrożenia.