31 marca 2017

EDC Expert Direct Communication Członkiem Wspierającym PZZW!

Szanowni Państwo,
miło nam poinformować, że firma EDC Expert Direct Communication została zrzeszona w poczet Członków Wspierających naszej organizacji.

 

EDC Expert Direct Communication

to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży poligraficznej, początkowo istniejąca jako drukarnia Emerson Sp. z o.o., następnie, poszerzając portfolio swoich usług o działalność marketingową, jako Emerson Direct Communication, aby finalnie od 2016 roku stać się wyspecjalizowaną agencją marketingową i największym lettershopem w Środkowo-Wschodniej Europie. Firma swoją działalność rozpoczęła jako wysokonakładowa drukarnia rolowa i arkuszowa.

Z czasem EDC stopniowo rozbudowywała własny park maszynowy, inwestując w najnowsze maszyny i innowacyjne technologie. Z drukarni rolowej stała się jednym z największych lettershopów w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie park maszynowy spółki składa się z 20 maszyn do druku laserowego i inkjet oraz kilkudziesięciu maszyn kopertujących i modułów falcujących. Jako pierwsza na polskich rynku i jedna z nielicznych firm w Europie w 2016 roku dokonała zakupu nowoczesnej linii produkcyjnej Ricoh Pro VC60000. Maszyna ta oferuje wysoką jakość wydruku oraz elastyczność, która pozwala na dostarczanie wysokiej jakości końcowych produktów, przy zachowaniu niskich kosztów produkcji.

Od 2002 roku EDC Expert to dostawca zaawansowanych systemów druku masowego, który opiera się na nowoczesnych rozwiązaniach umożliwiających projektowanie, personalizację, wydruk, kopertowanie, wysyłkę pism, dokumentów rozliczeniowych, faktur i innej korespondencji transakcyjnej i transakcyjno-promocyjnej.

Kluczowym elementem w zakresie rozszerzania działalności EDC był rok 2005. Był to czas, w którym firma zaczęła stawiać pierwsze kroki jako agencja marketingowa specjalizująca się w marketingu bezpośrednim. Działalność agencyjną EDC rozpoczęła od projektowania, drukowania i dystrybucji spersonalizowanych, kreatywnych przesyłek direct mail. W kolejnych latach EDC systematycznie wzbogacała swoją działalność o kolejne kanały komunikacji marketingowej: spersonalizowane strony www. spersonalizowane video, smsy i emaile.

Od 2014 roku świadczy profesjonalne usługi w zakresie zintegrowanych kampanii crossmediowych. Jako pierwsza firma w Polsce wprowadziła na rynek usługę PINPOINT integrującą 5 kanałów marketingu bezpośredniego.

Od 2016 roku oferuje usługę call center, stanowiącą ostatni element komunikacji z klientem – domykanie sprzedaży.

http://edcexpert.pl/

Aktualności , , ,